پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی معلولین

بجنورد (پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی عباس سعیدی ، به مناسبت روز جهانی معلولین پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی معلولین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی متن پیام عباس سعیدی به شرح ذیل است:

"آنچه انسان به او انسان است، روح انسان است نه جسم انسان"حضرت امام خمینی (ره)

سیزدهم آذرماه برابر با سوم دسامبر روز جهانی معلولین، روز تجلیل از بهترین بندگان خدا و کسانی است که خالق یکتا آنان را برگزید که از تن خاکی خود، چشم، گوش، جسم و ذهنشان را به امانت گذاشته اند. آری بندگان معصومی که خداوند آنان را برگزید تا به ما بیاموزند که هر چیزی ارزش دیدن و هر صدایی ارزش شنیدن و هر راهی ارزش رفتن ندارد.

روزجهانی معلولین فرصت ارزشمندی برای تمرکز بر فعالیت های موثر در راستای اجتماعی کردن و جامعه پذیری دانش آموزان با نیازهای ویژه و بهره برداری از همه ظرفیت های موجود در نهادهای دولتی و غیردولتی در راستای بهبود و ارتقای کمی وکیفی خدمات آموزشی، پرورشی وتوانبخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه وخانواده های آنها و تجلیل از زحمات همکاران شاغل در آموزش وپرورش استثنایی است.

روزجهانی معلولین امسال با دو رویکرد، "همه ناتوانی ها قابل مشاهده نیستند و بازگشت به جهانی بهتر بعداز شیوع کووید 19، برای تحقق عدالت اجتماعی با در نظر گرفتن همه ویژگی های جامعه بزرگ معلولین" معین شده است.

اینجانب فرا رسیدن این روز را که یاد آور توانمندی و شایستگی معلولان و پاس داشتن مسئولیت و مشارکت شهروندان در بهبود وضعیت معلولین است را به همه جامعه و بالاخص جامعه معلولین تبریک عرض نموده و توجه همه مسولین محترم را به ایفای نقش خود درخصوص بهشتیان روی زمین معطوف می دارم.

عباس سعیدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار