پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش ناحیه۲ بهارستان به مناسبت روز جهانی معلولین

بهارستان۲( پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان به مناسبت 13 آذرماه روز جهانی معلولین در پیامی تصویری این روز را به دانش‌آموزان مدارس استثنایی دخترانه و پسرانه آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش ناحیه۲ بهارستان به مناسبت روز جهانی معلولین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان ، ناصر لطفی با ارسال پیام تصویری ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای دانش‌آموزان مدارس استثنایی این مدیریت (2 مدرسه دخترانه و پسرانه زنده یاد تاجیک) و کلیه همکاران اداری و معلمان زحمتکش این مدارس که به سختی در این شرایط کرونایی از طریق نرم‌افزارهای شبکه مجازی با دانش‌آموزان خود ارتباط آموزشی برقرار می‌کنند، این روز را به همه این عزیزان و خانواده محترمشان تبریک گفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان همچنین تصریح کرد: موفقیت بارز بسیاری از دانش‌آموزان معلول کشور و منطقه در سنوات گذشته در عرصه‌‌‌های ملی و استانی، گواه بر این جمله است که معلولیت محرومیت نیست بلکه محدودیت است که با روش‌های مکمل قابل جبران است و امیدواریم که شاهد درخشش دانش‌آموزان معلول عزیزمان در تمامی عرصه‌های آموزشی ، فرهنگی و ... در سال‌های پیشرو باشیم.

لازم به ذکر است که ۱۳ آذرماه (سوم دسامبر) از سال ۱۹۹۲ میلادی و از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی معلولین اعلام شده است و هدف از نام‌گذاری این روز افزایش آگاهی عمومی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت و تجلیل از دستاوردها ونو‌آوری‌های آنهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار