شناسایی ۱۰۷ بیمار مشکوک به کرونا در تالش

رشت ( پانا) - فرماندار تالش اعلام کرد ۱۲ هزار و ۴۱۳ نفر از سه هزار و ۵۴۶ خانوار این شهرستان در اجرای طرح سردار سلیمانی برای تشخیص بیماران کرونایی غربالگری شده‌اند و ۱۰۷ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۱۰۷ بیمار مشکوک به کرونا در تالش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش، محمد حسین شاهکویی در جلسه ارزیابی طرح غربالگری کرونا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: ساده انگاری ویروس کرونا از سوی مردم از علل افزایش مبتلایان به این بیماری است و متاسفانه هم اکنون ۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید نورانی تالش بستری هستند و از این تعداد، ۱۱ نفر بدحال و ۲ نفر در انتظار تخت آی سی یو هستند.

وی ادامه داد: منع تردد با خودرو از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح اعمال شده است و تعداد بستری های کرونا نشانه وضعیت ویژه در شهرستان است و مردم، رعایت پروتکل های بهداشتی را بیش از گذشته جدی بگیرند.

فرماندار تالش به منظور جلوگیری از انتقال بیماری کرونا تشدید بازرسی از بازار روز، پاساژها، ادارات و بانک‌ها را از سوی شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی خواستار شد.

شاهکویی با بیان اینکه نظارت گسترده‌تر برای تضمین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است افزود: کنترل ها و نظارت ها با دقت، شدت و جدیت بیشتر در سه سطح ادارات، اصناف و فضاهای عمومی دنبال خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا همه کشورها را با خسارات مالی و جانی رو به رو کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، خودداری از تجمعات مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار