فرماندار اسلامشهر:

مردم و کسبه همراهی کنند تا وضعیت قرمز درشهرستان اعمال نشود

اسلامشهر (پانا) - با وجود اینکه درطول سه روز گذشته شهرستان اسلامشهر بیماران فوتی مبتلا به کرونا نداشته است، اما با توجه به روند صعودی مبتلایان، احتمال اعمال محدودیت‌های وضعیت قرمز وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم و کسبه همراهی کنند تا وضعیت قرمز درشهرستان اعمال نشود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به کاهش میزان مراجعه بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌های شهرستان در هفته جاری اظهار کرد: وخامت حال برخی از بیماران بخش کرونا بیش‌ از قبل شده است.

او با اشاره به فعالیت تیم گشت مشترک جهت کنترل رعایت محدودیت‌های وضعیت نارنجی در سطح شهرستان گفت: سیزده واحد صنفی دیگر نیز پلمب شدند تا تعداد واحدهای پلمب شده در شهرستان در چهار روز نخست اجرای محدودیت‌ها به ۲۷ واحد صنفی برسد.

مرسلپور با بیان اینکه اکثر واحدهای پلمب شده کافه، قهوه‌خانه و آرایشگاه‌های زنانه بودند افزود: در مجموع از ۴۵۱ واحد صنفی بازدید شده و به هفده واحد نیز اخطار پلمب داده شده است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه فعالیت این گشت مشترک بصورت روزانه تا پایان اجرای محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از اقشار مختلف مردم درخواست داریم تا کلیه موازین بهداشتی و نکات اعلام شده از جمله پرهیز از حضور در میهمانی‌های خانوادگی را رعایت کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار