تشکیل کمیته اجرای قانون جامع حمایت از معلولان درفرمانداری اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - اکثر افرادی که دچار نقص عضو هستند معمولا"از خلاقیت، توانمندی و پشتکار بیشتری نسبت به دیگران برخوردارند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته اجرای قانون جامع حمایت از معلولان درفرمانداری اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در جلسه بزرگداشت روز جهانی معلولان در اداره بهزیستی اسلامشهر، ضمن تبریک این روز به افراد دارای معلولیت و خانواده‌های صبور آنان در سخنانی اظهار کرد: مواردی از جمله، اشتغال پایدار معلولان و مناسب سازی اماکن و معابر که در قانون جامع حمایت از معلولان نیز به آنها اشاره شده به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

او با بیان اینکه اکثر افرادی که دچار نقص عضو هستند معمولا" از خلاقیت، توانمندی و پشتکار بیشتری نسبت به دیگران برخوردارند، بیان کرد: در شهرستان اسلامشهر همواره شاهد درخشش و موفقیت معلولان عزیز در عرصه‌های مختلف هستیم که این موفقیت‌ها در صورت حمایت‌های بیشتر افزایش خواهد یافت.

فرماندار اسلامشهر به نوع دوستی و مهربانی هموطنان نیز اشاره کرد و افزود: اقشار مختلف مردم، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد کمک‌های بسیار موثری به بهزیستی و جامع هدف این سازمان دارند که قابل تقدیر است.

مرسلپور ضمن انتقاد از انتشار تصاویر کمک تعدادی از مسئولان و اعضای شورای شهر به جمعی از معلولان در فضای مجازی تصریح کرد: اینگونه اقدامات توهین به جامعه شریف معلولان است، معلولان نیاز به ترحم هیچ فردی ندارند و به نوبه خودم از اتفاق رخ داده که تضعیف جامعه معلولان را به دنبال دارد عذرخواهی می کنم.

در ادامه این جلسه فرماندار اسلامشهر با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و زحمات محمد براتی کارفرمای نمونه کشوری در حوزه اشتغال‌زایی معلولان و حسین زیادیان قائمی مسئول انجمن حمایت از معلولان شهرستان قدردانی به عمل آورد و همچنین خانواده تعدادی از معلولان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار