در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرقدس:

۲۵۰ جلد از کتاب نویسنده شهرقدسی خریداری شد

شهرقدس (پانا)- در راستای رویکرد مثبت مدیریت شهری به حوزه فرهنگ و هنر، شهردار شهرقدس از خرید ۲۵۰ جلد کتاب «در انتهای سراب» در جهت حمایت از نویسنده شهرقدسی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۲۵۰ جلد از کتاب نویسنده شهرقدسی خریداری شد

مسعود مختاری، شهردار شهرقدس به گزارش اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، ضمن تبریک هفته کتاب گفت: ارتقای حوزه فرهنگ و هنر و حمایت از فعالان این عرصه همواره در اولویت برنامه‌های این مدیریت در شهرقدس قرار داشته و دارد.

او بیان کرد: این رویکرد موجب شده است تا امروز سازمان فرهنگی شهرداری قدس با بهره‌گیری از خانه‌های فرهنگ و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به‌ عنوان یک سازمان فعال و پویا عمل کند.

او با اشاره به رویکرد حمایتگرانه شهرداری نسبت به هنرمندان شهرقدس، افزود: مجموعه مدیریت شهری همواره تعامل مثبتی با اهالی فرهنگ و هنر در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی نظیر برگزاری نمایشگاه، گالری، نمایش و... با هنرمندان داشته است‌.

او در پایان از خرید ۲۵۰ جلد از کتاب "در انتهای سراب" در راستای حمایت از نویسنده کتاب شهرقدسی خبر داد و تصریح کرد: نسخه‌های این کتاب که از خاطرات شهدای غواص در روزهای دفاع مقدس هستند را در جهت توزیع و استفاده شهروندان در اختیار کتابخانه‌های عمومی شهرقدس جهت بهره‌گیری عموم قرار خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار