شهردار شهرقدس در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرقدس:

تا عبور از بحران با تمام توان در کنار مردم هستیم

شهرقدس (پانا)- شهردار شهر قدس عنوان کرد سازمان‌های شهرداری به‌صورت مستقیم در این بحران درگیر بوده‌اند. از جمله، سازمان آتش‌نشانی که با امکانات و تجهیزات خود اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی، مراکز درمانی، اداری و نقاط پرجمعیت کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تا عبور از بحران با تمام توان در کنار مردم هستیم

به گزارش اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، هفتاد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرقدس با حضور امام جمعه، شهردار، فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت، جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه و دیگر مسئولین در مصلی شهرقدس برگزار شد.

در این نشست، مسعود مختاری، شهردار شهرقدس پس از تبریک هفته کتابخوانی به اقدامات این مدت مجموعه شورای اسلامی و شهرداری قدس در بحران شیوع کرونا اشاره کرد و ضمن اشاره به کاهش برگزاری جلسات و گردهمایی‌های غیرضروری در راستای مصوبات ستاد کرونا، اظهار امیدواری کرد با همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم عزیز از این بحران عبور می‌کنیم.

همچنین او بیان کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر مانند چاپ بنر، بروشور و اطلاع رسانی در فضای مجازی انجام داده و همکاری خوبی با مرکز بهداشت شهرقدس داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار