مدیر آمورش و پرورش شهرستان پاکدشت در پیامی به مناسبت هفتۀ بسیج:

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است

پاکدشت-(پانا) مدیر آمورش و پرورش شهرستان پاکدشت در پیامی که به مناسبت هفتۀ بسیج صادر کرده، ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی را تفکر بسیجی دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است

به گزارش دفتر روابط عمومی آموزش و پرورش پاکدشت ، متن پیام محمد سیلسپور، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج عطری آسمانی دارد و پایگاهی برای مُشت‏های گره شده است ، بسیج حنجره‏ ای است سوزان برای سرودن حماسه‏ های سترگ و خورشیدی است تابناک برای شب‏های سرد و تاریک، بسیج سپاهی است مسلّح ومجهز به ایمان و عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از پله های آسمانی ، بسیج فریاد تکبیرها و میعادگاهی است برای کبوتران خونین بالی که دلهایشان برای پرواز در اوج می‏ تپد.شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

بی تردید فرهنگیان بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و تفکر بسیجی را در مدارس و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه بر این تفکر به پیشرفت های عظیم علمی در سطوح مختلف دست یافته اند.

اینجانب فرا رسیدن هفته گرامیداشت بسیج و پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را به شما بسیجیان معزز گرامی و به سایر بسیجیان همرزمتان تبریک وتهنیت عرض نموده ، امیدوارم همچون همیشه و با تاسی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله العالی ) همچون سرو راسخ واستوار باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار