تفکر بسیجی زمینه ساز موفقیت در تربیت اجتماعی دانش آموزان است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: الگو قرار دادن تفکر و سبک زندگی بسیجی در فعالیت های دانش آموزی تاثیر بسزایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیجی زمینه ساز موفقیت در تربیت اجتماعی دانش آموزان است

محمود همت در این پیام اظهار کرد: امام خمینی (ره) همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تأمین سلامت و موفقیت نظام تأکید می کردند به همین دلیل در آذرماه ۱۳۵۸، طی بیاناتی ضرورت تشکیل مدرسه عشق یا همان بسیج مستضعفان را اعلام فرمودند.

وی ادامه داد: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از این پیام خاطر نشان کرد: پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بهانه ای برای پاسداشت این رشادت ها و دلاوری ها است.

همت تصریح کرد: به طور قطع الگو قرار دادن تفکر و سبک زندگی بسیجی در فعالیت های دانش آموزی تاثیر بسزایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان خواهد داشت.

وی افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار