ارزیابی فعالیتهای پرورشی مدارس منطقه ۱۷ در ایام‌کرونایی

تهران(پانا) - طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، به همراه همکاران ‌حوزه پرورشی، فعالیت مدارس را در ایام‌ کرونایی مورد ارزیابی قرار دادند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی فعالیتهای پرورشی مدارس منطقه ۱۷ در ایام‌کرونایی

تیم ارزیابی حوزه پرورشی، تربیت بدنی و سلامت، ضمن بازدید از مدارس منطقه، از خلاقیت ها و فعالیت های انجام شده در زمینه های پرورشی و آموزشی مدارس در شرایط بوجود آمده؛ ابراز خرسندی و رضایت کردند.
پورمحمود، اعلام کرد: با توجه به تصمیم شورای تربیتی، این بازدیدها از هفته های اخیر آغاز شده است. در این بازدید ها ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند مدیران مدارس و تیم پروشی مدارس، فعالیتها و ابتکارات مدارس در این شرایط خاص مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی افزود: با وجود مجازی شدن فعالیت های آموزشی مدارس، نباید از اهمیت فعالیت های تربیتی برای دانش آموزانی که اکثر وقت خود را در این روزها بنا به ضرورت در فضای مجازی حضور دارند، غفلت شود .در این ایام دانش آموزان بیش از گذشته به فعالیت های فوق برنامه ای و نشاط آور نیاز دارند تا از دشواری یکنواختی و کسل کنندگی آموزش های مجازی کاسته شود.
پورمحمود تاکید کرد: کرونا با تمام در دسرهایش دیر یا زود از سرزمین ما خواهد رفت پس بهتر است به دنبال راه حل های تربیتی جهت کاهش آفت های چرخش فرزندانمان در فضای مجازی و خانه نشین شدن آنها باشیم.مدیریت فضای مجازی با حضور جدی ما در کنار دانش آموزان در این فضا امری ضروری است.
یکی از اساسی ترین کارها می تواند شرکت دادن دانش آموزان در مسابقات مجازی فرهنگی هنری یا قرآنی با توجه به استعدادهای آنها دانست.
وی با اشاره به اینکه ، معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس با حمایت های بی دریغ مدیران محترم مدارس، علاوه بر پیشبرد آموزشی اهداف نظام مقدس آموزش و پرورش، می توانند حامیان سلامت جسم و روح دانش آموزان در این دورانی که کشور قبلا هرگز آن را تجربه نکرده است؛ باشند.

پورمحمود در پایان گفت: این بازدیدها با حضور تیم بازدیدی در حوزه های چهارگانه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اعم از پرورشی(قرآن ، نماز و عترت ،فرهنگی هنری و سازمان دانش آموزی)، مشاوره ، تربیت بدنی و سلامت انجام می گیرد و هدف اصلی این بازدید ها عرض خداقوت و خسته نباشید به مدیران محترم و همکاران پرتلاش در مدارس،تجربه گردانی و هم افزایی در زمینه فعالیت های انجام یافته در شرایط جدید می باشد.و تا حال حاضر که حدود یک چهارم مدارس مورد بازدید قرار گرفته اند دستاورد های خوبی را بدنبال داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار