ضرورت احداث و بهره‌برداری از خانه جوان شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - خانه‌های جوان می‌توانند خدماتی را به جوانان ارائه کنند که سایر دستگاه‌ها و نهادهای مناطق مختلف امکان ارائه این خدمات را ندارند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت احداث و بهره‌برداری از خانه جوان شهرستان اسلامشهر

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این رابطه اظهار کرد: خانه‌های جوان محلی برای حضور اجتماعی همه جوانان یک منطقه است و می‌تواند بسترساز مشارکت پایدار نسل جوان در نهضت خدمات اجتماعی بوده و به پایگاهی برای جذب جوانان و استعدادها، ایده‌ها و سرمایه‌های فرهنگی، علمی و معنوی آنان تبدیل شود.

او بیان کرد: برای جذب حداکثری جوانان در این خانه‌ها نیاز است تا ضمن رعایت الزامات فرهنگی، فضای شاد و پرنشاط برای جوانان ایجاد شود و در خانه‌های جوان می‌توانند خدماتی را به جوانان ارائه کنند که سایر دستگاه‌ها و نهادهای مناطق مختلف امکان ارائه این خدمات را ندارند.

شریفیان تصریح کرد: با توجه به حضور جمعیت کثیری از قشر جوانان فعال در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و غیره شهرستان اسلامشهر از دارا بودن خانه جوان محروم است و عدم وجود این مرکز مهم که بتواند راهبری و تمرکز فعالیت‌های جوانان در این شهرستان را سامان دهد، موجب عدم امکان مشارکت جوانان و عدم بهره‌مندی از ظرفیت‌های ویژه این قشر مهم و اثرگذار شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این راستا این موضوع در دیدار با وزیر ورزش و جوانان پیگیری و مقرر شد هر چه سریع‌تر نسبت به احداث، تجهیز و بهره‌برداری از خانه جوان شهرستان اسلامشهر اقدامات لازم انجام پذیرد و به حول و قوه الهی به زودی شاهد فعال شدن این امکان مهم اجتماعی و فرهنگی در حوزه جوانان در این شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار