فرماندار دشتستان :

اجرای ۹۰ پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید

دشتستان(پانا)_ نشست مشترک فرماندار دشتستان، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش وپرورش،نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر و مدیران مناطق ۴ گانه دشتستان با موضوع ارتقای آموزش و پرورش دشتستان در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۹۰ پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر و به نقل از اتحاد خبر، فرماندار دشتستان در این نشست با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه و نقش آن در توسعه و پیشرفت اظهار کرد :نگاه ما این است که باید به آموزش و پرورش اهتمام ویژه داشت زیرا این نهاد،کانون انتشار دانایی است و توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در گرو نگاه ویژه به آموزش و پرورش و تقویت آن است.

فتح الله نوروزی از اجرای ۹۰پروژه عمرانی در دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش خبر داد و ابراز داشت:از سال ۹۲تا نود و هشت،۹۰پروژه عمرانی در قالب۲۸۲کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۶میلیارد تومان در سطح شهرستان اجرا شده است و در حال حاضر نیز ۱۱پروژه عمرانی در قالب ۴۰کلاس درس در حال اجراست که امیدوارم در دهه فجر سالجاری شاهد افتتاح آنها باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش دشتستان گفت :تلاش کرده ایم در اعتبارات دشتستان نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشیم و در سالجاری نیز بیش از ۱۰میلیارد تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت ارتقای آموزش و پرورش تصویب شده که امیدوارم با تخصیص این اعتبارات شاهد رشد و توسعه بیشتر علم و دانش در گستره شهرستان باشیم.

فرماندار دشتستان از وجود ۳۴مدرسه تخریبی و فرسوده در شهرستان خبر داد و افزود:جهت نوسازی این مدارس باید مجمع خیرین مدرسه ساز را در مناطق ۴گانه شهرستان فعال کنیم و از ظرفیت این نهاد موثر استفاده بهینه نمائیم و در کنار آن،دولت نیز مشارکت فعال خواهد داشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش مجازی دانش آموزان تصریح نمود :از اولین شهرستانها بودیم که با محوریت کمیته امداد برنامه ریزی لازم جهت تهیه تبلت های آموزشی برای داتش آموزان بی بضاعت را انجام دادیم و توفیقات خوبی نیز حاصل شد که امیدوارم هر چه زودتر این تبلت ها بدست این عزیزان برسد تا از آموزش عقب نمانند.

فرماندار دشتستان گفت: نگاهمان این بوده و هست که از ظرفیت شوراها،شهرداری ها ،دهیاری ها جهت تقویت حوزه آموزش و پرورش استفاده کنیم که خوشبختانه در این راستا همراهی بسیار خوبی از جانب این نهادها صورت گرفته که امیدوارم تداوم داشته و تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار