۱۴ میلیارد تومان پروژه در روستاهای شهرستان عسلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد

بوشهر(پانا)_ ۱۴ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های عمران روستایی در شهرستان عسلویه با حضور معاون وزیر کشور و استاندار بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۴ میلیارد تومان پروژه در روستاهای شهرستان عسلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، در سفر معاون عمرانی وزیر کشور به استان بوشهر پروژه‌های عمران روستایی در شهرستان عسلویه افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

برای اجرای این پروژه‌ها 14 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

افتتاح پروژه راه دسترسی روستای گردشگری بنود به ساحل در شهرستان عسلویه از جمله این طرح‌ها است که این پروژه به طول ۸.۵ کیلومتر با ۵۲ میلیارد ریال در مدت یکسال اجرا و افتتاح شد.

محور بنود به ساحل از راههای منحصر به فرد در استان بوشهر است که فیلم سینمایی محمد رسول الله هم در این محور ساخته شده است.

در استان بوشهر ۲ هزار و ۲۴۶ کیلومتر راه ر‌وستایی وجود دارد و ۲۵ کیلومتر راه روستایی جدید هم در این استان احداث شده است.

در ادامه سفر معاون عمرانی وزیر کشور به عسلویه و با حضور گراوند استاندار بوشهر؛ سالن بدنسازی روستای سهموی جنوبی در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح مجتمع فرهنگی هنری سهمو جنوبی از دیگر طرح‌ها بود، همچنین عملیات اجرایی ساختمان دهیاری اخند با ۶۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت هزار و ۴۹۰ مترمربع آغاز شد.

معاون عمرانی وزیر کشور در این سفر از روند اجرایی ورزشگاه و سالن ورزشی بانوان اخند، سالن ورزشی روستای بزباز، تعریض جاده اصلی عسلویه پارسیان محدوده روستای دهنو و روستای کلات نیز بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار