ششمین جشنواره رسانه‌­ای ابوذر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌­شود

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از آغاز فراخوان ششمین جشنواره استانی ابوذر با هدف بیان دستاوردهای انقلاب و چهل سالگی دفاع مقدس در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جشنواره رسانه‌­ای ابوذر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌­شود

یوسف علی بیگی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: فراخوان ششمین جشنواره استانی ابوذر از 19 آبان ماه آغاز شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: این جشنواره در 10 قالب عکس و اینفوگرافی، خبرمکتوب، تیتر، گزارش تلویزیونی و رادیو، مصاحبه و گزارش تحلیلی، یادداشت و مقاله، صفحه آرایی، انیمیشن، موشن گرافیک،کاریکاتور و دابسمش اجرا می‌شود.

مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خبرنگاران، اصحاب رسانه و علاقه مندان می توانند از طریق دبیرخانه این جشنواره در زاهدان واقع در تقاطع خیابان های مصطفی خمینی و طالقانی، مجتمع فرهنگی شهید نوری صفا و همچنین سایت aboozarha.ir آثار خود را ارسال کنند.

علی بیگی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره بهمن، ماه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: جهش تولید، اقتصاد مقاومتی، کرونا و کمک مومنانه، نقش بانوان در پیشرفت استان، مبارزه با آسیب اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، چهل سالگی دفاع مقدس از محورهای جشنواره ابوذر است.

وی دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امید آفرینی، نگاه نو به سیستان و بلوچستان، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و سلفی گری، بخش ویژه شهید سلیمانی را از دیگر محورهای جشنواره عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار