جشنواره تولیدات رسانه‌ای کرونا در مازندران فراخوان داد

ساری (پانا) -شهرداری ساری فراخوان ارسال آثار برای شرکت در جشنواره استانی تولیدات رسانه ای کرونا با شعار «همدلی، امید، ایثار» را منتشر کرد. 

کد مطلب: ۱۱۳۶۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تولیدات رسانه‌ای کرونا در مازندران فراخوان داد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، روابط عمومی شهرداری ساری در نظر دارد جشنواره استانی تولیدات رسانه ای کرونا با شعار «همدلی، امید، ایثار» را در شرایط ویژه شیوع کرونا که ابعاد مختلف حیات اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار نماید ، تقویت حضور فعالیت خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان در حوزه اجتماعی و سلامت از مهمترین اهداف جشنواره است.

بر اساس این فراخوان، فراهم کردن فضایی برای فرهنگ سازی جامعه در راستای چگونگی زیست با کرونا، افزایش اثربخشی آموزش ها، آگاهی عمومی، رعایت دستورات بهداشتی و انتقال آن به مردم، تقویت همدلی وهمبستگی اجتماعی و ایجاد حساسیت لازم برای ثبت واکنش های اخلاقی، همدلی و همیاری در مقابل ویروس کرونا، قدردانی از مدافعان سلامت و جلوه های حضورتلاشگران عرصه خدمات شهری از جمله اهداف جشنواره رسانه و کروناست.

رویداد «همدلی، امید، ایثار» در حوزه های مطبوعاتی، خبرگزاری، سایت‌های خبری و تحلیلی دارای مجوز شامل تیتر، خبر، یادداشت، گزارش خبری-تحلیلی، مصاحبه و گفتگو، عکس و گزارش ویدئوی آثار می پذیرد.

در فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه، آثاری که از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران تا 15 آذر در رسانه ها منتشر شده باشند، در این جشنواره می توانند شرکت کنند. هرعکاس حرفه‌ای و هنرمند علاقه‌مند به مسایل اجتماعی و سلامت می‌تواند یک مجموعه تصویری و حداکثر 5 تک عکس و یک فایل ویدئویی با حداکثر زمان 3 دقیقه و فرمت mpeg و با کیفیت خروجی مناسب و از طریق وات ساپ ارسال کند.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره استانی تولیدات رسانه ای کرونا با شعار «همدلی، امید، ایثار» تا پایان وقت اداری 15 آذر ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در قالب های اعلام شده به آدرس info saricity.ir و به شماره واتس‌اپ: 09111245309 ارسال کنند.

برای کسب هر گونه اطلاعات در خصوص جشنواره با دبیرخانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری با شماره 01133516030 تماس بگیرید.

آیین پایانی جشنواره و معرفی برگزیدگان متعاقبا اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار