نصب تیرهای میانی پروژه پل همسان کابلی

تبریز(پانا) - شهردار منطقه ۲ از اجرای عملیات نصب تیرهای میانی پل همسان کابلی تبریز، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نصب تیرهای میانی پروژه پل همسان کابلی

باقر خوشنواز با اعلام اینکه روند عملیات اجرائی پل همسان کابلی تبریز تسریع یافته است، از نصب تیرهای عرشه این پل در قسمت میانی پروژه خبر داد.

شهردار منطقه ۲ در توضیح روند اجرای این پروژه گفت: برای تسریع عملیات احداث پل همسان کابلی، این پروژه با اخذ مجوزهای لازم ترافیکی در مرحله تیرگذاری قسمت میانی بوده و در قسمت عرشه شمالی آن نیز تاکنون ۸ تیر عرشه نصب شده است.

خوشنواز با عنوان اینکه برای تکمیل پل همسان کابلی ۲۸ تیر نصب می شود تصریح کرد: برای نصب تیرهای عرشه هر دو سوی پل (عرشه شمالی و جنوبی) تاکنون ۲۰ تیر نصب شده و روند اجرای این پروژه رفع ترافیک شهری از پیشرفت چشمگیری برخوردار است.

بنابه توضیحات شهردار منطقه ۲ تبریز، پل همسان کابلی بطول ۴۵۰ متر (با احتساب رمپ ها) و طول عرشه آن ۹۴ متر (بصورت فلزی) و همچنین عرشه سواره رو پل ۹ متر با ۴ تکیه گاه در حال اجراست و برای عملیات عمرانی آن ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

خوشنواز از پل همسان کابلی تبریز بعنوان پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در رفع ترافیک شهری در حوزه شهرداری منطقه ۲ نام برده و اظهار داشت: این پل با قرار گرفتن در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و به علت همجواری با مهمترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی ایفا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار