اولین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

تبریز(پانا) - اولین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا با حضور مدیران شهرداری منطقه ۱۰ و نمایندگان نهادهای مرتبط در این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

صبح امروز با حضور رسول وظیفه شناس شهردار این منطقه و جمعی از معاونین و مدیران منطقه، نمایندگان دستگاه های مربوط از جمله نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و دفاتر تسهیلگری اولین جلسه اضطراری قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا شهرداری منطقه در اتاق جلسه منطقه برگزار شد.

وظیفه شناس در این جلسه با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا وارد موج سوم خود شده و تبریز نیز یکی از شهرهایی است که آمار فوتی‌ها و موارد مثبت جدید بیماری کرونا هر روز بالا می رود اظهار داشت: با اشاره به تصمیم گیری ستاد کرونا برای اعمال محدودیت به صورت منطقه ای برای کنترل بهتر شیوع این ویروس، از امروز اقدامات این منطقه در بخش‌های مختلف، شدت می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی به منظور قطع شیوع ویروس کرونا، از اولویت های مدیریت منطقه می باشد ارائه خدمات الکترونیک، کاهش دفعات مراجعه شهروندان را خواستار شد.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در شهرداری منطقه ۱۰ آغاز دوباره فعالیت اکیپ های صوتی را به علت شروع موج سوم شیوع کرونا عنوان کرد و یادآور شد: اکیپ های صوتی سیار برای هشدار وضعیت شیوع کرونا و تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی در درسطح منطقه فعالیت خود را از سرگرفته واطلاع رسانی می کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی نیروی انتظامی و بسیج بر فعالیت برخی از صنوف که از ساعت ۱۸ به بعد باید تعطیل شوند نظارت خواهد شد.

وظیفه شناس همچنین بر ضرورت حفظ سلامت کارکنان و مراجعان شهرداری منطقه تاکید کرد و گفت: ساعات کار و فعالیت شهرداری منطقه ۱۰ با اتخاذ تمهیداتی تا ساعت ۱۶ افزایش می یابد اما همچنان حتی الامکان تاکید ما بر عدم مراجعه حضوری مراجعان است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز تصریح کرد: هر چند مجموعه شهرداری باجدیت در راستای بر چیده شدن این ویروس با جدیت فعالیت می کند، ولی موفقیت در این امر وابسته به همکاری جدی شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار