نماینده ملارد در مجلس شورای اسلامی:

دفتر خانه ملت آماده همکاری با اداره ورزش و جوانان ملارد است

ملارد(پانا)- تجهیز ده مکان ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان، جزو برنامه‌های خانه ملت است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دفتر خانه ملت آماده همکاری با اداره ورزش و جوانان ملارد است

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، حسین حق‌وردی با حضور در اداره ورزش و جوانان طی سخنان کوتاه، مسائل و مشکلات ورزشی ملارد را یادآوری کرد و از زحمات ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی ملارد تقدیر و تشکر کرده و افزود: دفتر خانه ملت آمادگی خود را نسبت به رفع مشکلات اداره ورزش و جوانان این شهرستان اعلام می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان، ضمن ارائه عملکرد در مدت تصدی‌گری خویش و خوشامدگویی به نماینده مجلس و هیأت همراه، توجه به ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی در روستاها را در دستور کار قرار داد و افزود: در این راستا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم دو خانه ورزش روستایی خوشنام و دهک را تجهیز کنیم و ان شالله بتوانیم در آینده‌ای نزدیک با کمک مسئولین ده خانه ورزش روستای دیگر را راه‌اندازی و تجهیز کنیم.

او با توجه به شیوع کرونا و محدودیت فعالیت رشته‌های ورزشی افزود: توانسته‌ایم با همکاری هیات‌های ورزشی مسابقات مجازی و پویش ورزشی را در مناسبت‌های مختلف برگزار کنیم.

در ادامه پرسنل اداره ورزش و جوانان از نابسامانی چارت سازمانی و پرسنل اداری این اداره، مسائل و مشکلات عمده جوانان، سخنانی را برای نماینده مطرح کردند. در پایان حق وردی از زمین چمن شهید عقیلی و محوطه ورزشی اداره ورش و جوانان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار