موفقیت فرزندان مرکز کم‌توانان نوید ملارد در مسابقات ورزشی مجازی 

ملارد(پانا)- ورزش کم‌توانان، بسته به نوع ناتوانی که دارند چالش‌های خاص خودش را دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت فرزندان مرکز  کم‌توانان نوید ملارد  در مسابقات ورزشی مجازی 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فرزندان مرکز توانبخشی نوید موفق شدند در سه رشته بولینگ، پرتاب توپ از حلقه و قلاب ماهیگیری در مسابقات ورزشی ویژه فرزندان سندرم داون، اتیسم، کم‌توان ذهنی که توسط شهرداری منطقه هفت تهران و مشارکت هیأت ورزش‌های جانبازان و کم‌توانان استان تهران برگزار شد، رتبه‌های برتر را کسب کنند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مدیران این مرکز در کسب مقام‌های برتر ورزشی در رشته‌های مختلف، گفت: ورزش عاملی است که موجب حضور بیشتر افراد با توانایی متفاوت در جامعه می‌شود و آنان را در انجام فعالیت‌های خود مستقل می‌سازد. مدیران مرکز توانبخشی نگهداری از کم‌توانان ذهنی نوید نیز با تهیه ویدیو از مسابقات این فرزندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز و ارسال فیلم‌های مربوطه به این مسابقات تلاش خود را در این راستا نموده‌اند.

مرکز شبانه روزی توانبخشی نگهداری از کم‌توانان ذهنی بالای ١٤ سال نوید پسران به مدیریت قمر قدیانی با ظرفیت ٨٠ نفر در سال ۹۳ در شهرستان ملارد با ٣٢ نفر پرسنل تمام‌وقت و پاره‌وقت شامل مددکار، پزشک، کاردرمان، پرستار و روانشناس شروع بکار کرده که خدماتی چون روانشناسی و درمانی را به توان‌خواهان ارائه و همچنین فعالیت‌هایی مانند: شرکت در مسابقات ورزشی رشته‌های فوتسال، شنا، سوارکاری و دوچرخه سواری در این مرکز انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار