رییس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر:

تحریم‌‌ها علاوه بر نشانه گرفتن اقتصاد به دنبال از بین بردن زیرساخت‌های اقتصادی کشور است

اسلامشهر(پانا) - اصناف در دوران شیوع کرونا ویروس به عنوان سربازان صف مقدم مبارزه‌ اقتصادی در تلاش هستند که این جنگ نابرابر را به گونه‌ای پیش ببرند که کمترین آسیب متوجه مردم شود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تحریم‌‌ها علاوه بر نشانه گرفتن اقتصاد به دنبال از بین بردن زیرساخت‌های اقتصادی کشور است

وحید مهرپویان طارانی، رییس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر در خصوص آسیب کرونا به مجموعه اصناف اسلامشهر اظهار کرد: اگر بخواهیم اسلامشهر را از اقتصاد کل کشور جدا و به طور مجزا بررسی کنیم قطعا کاردرستی نیست و باید در نظر داشته باشیم رفتار اصناف در شهرستان نیز تابعی از رفتار اقتصاد کلان در کشور است و همان‌طور که کرونا آسیب جدی و قابل توجهی به اقتصاد کشور و جهان زده، ما نیز گرفتار این ماجرا هستیم.

او بیان کرد: اما آنچه باید مورد توجه شهروندان قرار بگیرد این است که مجموعه مدیریتی شهرستان و در رأس آن فرماندار وسپس رئیس اداره صمت با برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر خود زمینه را برای مدیریت شهرستان در حوزه اصناف به نوعی فراهم کردند.

طارانی افزود: در اتاق اصناف هم ما به عنوان خادمین صنوف و شهروندان باید به گونه‌ای رفتار کنیم که بازار از تعادل خارج نشود و مردم برای تهیه مایحتاج خود با مشکل عمده‌ای مواجه نباشند و البته نباید فراموش کنیم که ما علاوه بر کرونا تحت فشار شدیدترین تحریم‌های تاریخی هستیم، تحریم‌‌هایی که اقتصاد مملکت را نشانه گرفته و به دنبال از بین بردن زیرساخت‌های اقتصادی هستند.

رییس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر خاطر‌نشان کرد: اصناف در این دوران شیوع کرونا ویروس به عنوان سربازان صف مقدم مبارزه‌ اقتصادی در تلاش هستند که این جنگ نابرابر را به گونه‌ای پیش ببرند که کمترین آسیب متوجه مردم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار