آمار نگران‌کننده کرونا در مازندران: شناسایی ۱۶۴ بیمار جدید

۷ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند

ساری (پانا) - شناسایی ۱۶۴ بیمار جدید مشکوک به کرونا در شبانه روز گذشته در مازندران زنگ خطری است که نیاز به مراقبت‌ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با شدت بیشتر را گوشزد می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آمار نگران‌کننده کرونا در مازندران: شناسایی ۱۶۴ بیمار جدید

طبق اعلام ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران، در ۲۴ ساعت گذشته 139بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 25 نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند که مجموعا 164 نفر هستند.

اما در مقابل ظرف همین مدت 163 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه دهند.

هم اکنون 861 بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند که از این تعداد 210 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

همچنین در شبانه‌روز گذشته 7 بیمار جان خود را از دست دادند.

روز گذشته شهر‌های ساری، قائم شهر، آمل، سوادکوه، رامسر، تنکابن، نوشهر و چالوس به عنوان شهرهایی اعلام شدند که روند ابتلا به کووید ۱۹ در آن‌ها رو به افزایش است. از روز 20 آبان در تمام شهرهای مازندرن محدودیت‌ ساعت فعالیت‌های مشاغل سطح 2 و 3 اعمال می‌شود و پس از ساعت 6 عصر اجازه فعالیت نخواهند داشت. همچنین فعالیت مشاغل سطح 4 همچنان ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار