فرماندار اسلامشهر:

اجرای طرح جهادی سوله مدیریت بحران جهت بیماران کرونایی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - کادرپزشکی، درمانی و بیمارستانی با تمام مشکلات عاشق مردم خود هستند و ما موظف هستیم حداقل‌ها را رعایت کنیم .

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جهادی سوله مدیریت بحران جهت بیماران کرونایی در اسلامشهر

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر، در جلسه ستاد مقابله با ویروس‌کرونا در سخنانی با اشاره به نوسان روند مبتلایان و فوتی‌ها در شهرستان اظهار کرد: شرایط بالینی در افراد مبتلا به این بیماری متفاوت و با سایر بیماری‌های واگیردار قبلی فرق دارد و هنوز هم علم پزشکی به کشف علت این بیماری از صفر تا صد نرسیده است.

او بیان کرد: با توجه به موارد مذکور نیاز داریم حداقل‌ها رعایت کنیم و بدانیم کادرپزشکی، درمانی و بیمارستانی ما با تمام مشکلات عاشق مردم خود هستند و ما در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان 1600بیمار را با یک متخصص پزشک عفونی داریم .

مرسلپور تصریح کرد: ستاد ملی و استانی کرونا وظایف همه را مشخص کرده و ما باید با دقت اجرا کنیم و به عنوان مثال، اصناف ما با توجه به سختی وضعیت کارهایشان در این روزها باید در بستن واحدهای خود با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا دقت نمایند و بدانند اگر فردی از اعضای خانواده آنها بر اثر بیماری فوت کنند، دیگر غیر قابل جبران است.

او گفت: ما سعی داریم با همکاری مدیرات محلات،سپاه سید الشهدا(ع)،پایگاه‌های بسیج،مدیران مدارس مناطق پرجمعیت، اتحادیه اصناف ، بخشداران در اسلامشهر،چهاردانگه و احمدآباد مستوفی وضعیت شیوع بیماری را برای همگان تشریح و اقدامات اجرایی را لحاظ کنیم .

نماینده عالی دولت در اسلامشهر تأکید کرد: هفتاد درصد تخت‌های بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص دارد و اورژانس بیمارستان هم یک مرکزicu است و دیگر در حیاط این مرکز درمانی نمی‌توان بیمار بستری کرد و در این راستا ضرورت دارد تا ظرف مدت یک‌ماه با همکاری کلیه دستگاه‌های شهرستان و به صورت جهادی سوله مدیریت بحران در کنار بیمارستان ایجاد شود.

در ادامه علی اکبر معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به اینکه هشتاد و پنج درصد بیماران بستری ما مبتلا به ویروس کرونا هستند،خاطر نشان کرد: با توجه به خراب شدن دستگاه اکسیژن فرانسوی بیمارستان و نیاز هر بیمار به ده لیتر اکسیژن تا زمان ترمیم این دستگاه نیاز به تانک اکسیژن داریم و از سوی دیگر دانشگاه علوم پزشکی تهران هم باید در ارسال بیشتر داروهای بیماران کرونایی مارا یاری کند.

سپس هادی ایلکا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر نیز با تجلیل از کادر درمانی و پزشکی به عنوان ایثارگران خط مقدم مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با انعقادتفاهم‌نامه حافظان سلامت، فیمابین سپاه منطقه و دانشگاه علوم پزشکی تهران آماده همکاری و رسیدگی به خانواده‌های درگیر با کرونا با رعایت تکریم شخصیت این عزیزان در همه زمینه‌ها هستیم .

او از اعلام همکاری گروه جهادی سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر که آموزش‌های اولیه درمانی را فراگرفتند با کادردرمانی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان نیز خبر داد.

فرماندار اسلامشهر در جمع بندی مصوبات جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا،قول مساعدت و همکاری سریع در زمینه موارد مطرح شده را داد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار