معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

روند افزایش بیماران کرونا در سیستان و بلوچستان نگران کننده است

اضافه شدن ۱۲۱ مورد جدید به بیماران کووید ۱۹ در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 121 مورد مثبت آزمایشگاهی کرونا به جمع بیماران کووید 19 در سیستان و بلوچستان افزوده شد، اعلام کرد از روند افزایش کرونا در استان نگرانیم و در صورت عدم رعایت پرو تکل های بهداشتی توسط هم استانی های با سیر بی رویه مراجعان مشکوک و مبتلای به کرونا مواجه خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
روند افزایش بیماران کرونا در سیستان و بلوچستان نگران کننده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، قاسم میری علی آباد اظهار کرد: روند ابتلا به کرونا در روزهای اخیر در استان افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای بحران کرونا تعداد 18 هزار و 227 نفر از هم استانی های عزیز ما به کرونا مبتلا شده اند و از بیمارستانها و مراکز غربالگری خدمات دریافت کرده اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا کنون متاسفانه 774 نفر از هم استانی های عزیز در بیمارستانهای استان جان خود را از دست داده اند که تعداد 6 فوتی در همین 24 ساعت گذشته بوده است.
میری علی آباد ادامه داد: در حال حاضر 133 مورد مثبت کرونا در بخش های بیمارستانی استان بستری هستند که تعدادی از این عزیزان بد حال و در بخش های مراقبت ویژه بستری تحت مراقبت قرار دارند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از روند افزایش کرونا در استان نگرانیم و در صورت عدم رعایت پرو تکل های بهداشتی توسط هم استانی های عزیز با سیر بی رویه مراجعین مشکوک و مبتلای به کرونا مواجه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار