رئیس اداره دوره‌های اول و دوم آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

استراتژی اصلی الگوی تعالی مدیریت، ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش است

تهران (پانا)- رئیس اداره دوره‌های اول و دوم آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بر ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی در الگوی تعالی مدیریت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استراتژی اصلی الگوی تعالی مدیریت، ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمدرضا اطهری مقدم با اشاره به چگونگی اجرایی این الگو گفت: تکیه بر سند تحول، مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری، تعالی‌بخشی، مدرسه‌محوری، کیفیت‌مداری و تمرکز بر فرآیندهای مدیریتی با شناحت عوامل کلیدی موثر از نکات مهم این الگو است.

این مقام مسئول با اشاره مقایسه‌ای به میانگین نمرات و درصد قبولی خرداد 98 و خرداد 99 گفت: استفاده از سرگروه‌های توانمند و دقت در انتخاب و انتصاب مدیران با تجربه باعث پیشرفت در آموزش می‌شود.

رئیس اداره دوره‌های اول و دوم متوسطه با اشاره دوره خاص موجود و آموزش مجازی گفت: در شرایط موجود که تمامی دبیران در حال تولید محتواهای مورد نیاز کلاس‌های مجازی هستند، باید با نظارت بر آنها تلاش در جهت افزایش کیفیت این محتواها داشته باشیم.

در ادامه مغیثی مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره بر نظارت دقیق‌تر بر فعالیت‌های مدارس گفت: با تحلیل عملکرد مدارس و نظارت دقیق بر برنامه هفتگی، نحوه اجرای طرح و برنامه‌های ارسالی و گروه های درسی مدارس شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در مدارس خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار