مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر:

ضرورت برخورداری مدیران واحد‌های آموزشی از صبوری و تکریم اولیا

اسلامشهر(پانا) - جلسات مدیران مدارس ابتدایی و دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با حضور، مدیرآموزش و پرورش منطقه و با محوریت برنامه‌های مدون سال تحصیلی، طرح تعالی و استفاده از شبکه شاد در نوبت‌های جداگانه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن فجر آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برخورداری مدیران واحد‌های آموزشی از صبوری و تکریم اولیا

در این جلسات حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی، در خصوص مسائل و مشکلات مدیران مدارس ابتدایی، بازدیدها، توجه به کیفیت بخشی نسبت به بحث آموزشی، روند تدریس در کلاس درس و مدرسه، اجرایی کردن مصوبات نشست‌های اداری، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه ابتدایی، سخنانی را بیان کرد.

او تصریح کرد: امسال متفاوت‌ترین سال آموزشی را در تاریخ آموزش و پرورش تجربه می‌کنیم و لازم است همه ما با تمام توان و جدیت و هوشیاری حداکثری موضوع آموزش را پیگیری و رصد کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه مدیران دوره متوسطه نیز اظهار کرد: با وجود وضعیت پیش‌آمده در خصوص ویروس منحوس کرونا مدیران مدارس تکریم، صبوری، هدایت و برخورداری اقناعی را محور برنامه‌های خود قرار دهند تا با امید خدا و یاری شما سالی سرشار از موفقیت را رقم بزنیم.

بنار برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان‌، سیاست‌ها‌، دیدگاه‌ها و توصیه‌های خود را با عناوین زیر بیان کرد: تقویت نگرش‌های مدیریتی، تکریم ارباب رجوع، اخلاق محوری و توجه به کلام فاخر، توجه به کیفیت در فعالیت‌های آموزش و پرورش، استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، توجه به آموزش مهارت‌های اجتماعی، تلاش در جهت امر آموزش اولیای بی‌سواد و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از این عوامل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار