دیدار تشکل های دانش آموزی با استاندار گیلان؛

دانش آموزان بسترساز توسعه جامعه هستند

رشت ( پانا) - استاندار گیلان گفت شرط اصلی استقلال کشور توانمندی همه جانبه است که برای نیل به این هدف، تربیت نیروی انسانی متخصص، ضرورتی انکارنشدنی است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان بسترساز توسعه جامعه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، ارسلان زارع در دیدار با نمایندگان تشکل های دانش آموزی به مناسبت سالروز 13 آبان، روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی با تأکید بر ضرورت توجه به اندیشه های پویای دانش آموزان در توسعه همه جانبه کشور اظهار کرد: تقویت روحیه تتبع و کار جهادی از آموزه های رهبر کبیر انقلاب و تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری در پرورش نسل آینده ساز است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نسل نوپای کشور خاطرنشان کرد: نسل جوان و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با تزکیه و مسلح شدن به علوم نوین می توانند آینده کشور را تضمین کنند.

استاندار با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که دولت‌های استکباری به ویژه آمریکا در تلاش هستند مردم ایران را با تشدید تحریم‌ها به زانو درآورند، خاطرنشان کرد: نقطه قوت مقاومت، توانمندی و استفاده جوانان ما از فناوری و دانش روز است.

زارع با اذعان به نقش آموزش و پرورش در ساختن کشور گفت: مأموریت اصلی آموزش و پرورش، توانمندی نسل های آینده است و همه مسئولان کشور در این هدف اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی برخی کسب و کارها و همچنین اختلال در روند عادی آموزش اظهار کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه های مجازی در کنار برنامه های حضوری و تلویزیونی اجازه نداد فعالیت آموزشی تعطیل شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اجرای طرح مواسات را یکی دیگر از جلوهای نوع دوستی ایرانیان ذکر کرد و گفت: گیلانیان و به ویژه دانش آموزان نیز با حضور داوطلبانه در کمک های مومنانه بار دیگر نقش مرجع گونه خود را در نقش آفرینی های جامعه بیش از پیش نشان دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این آیین اظهار کرد: هدف ما این است که آموزش در شرایط کرونایی با تمام سختی‌ها تعطیل نشود و با وجود تمام مشکلات، آموزش مجازی را ادامه می‌دهیم.

محمد رحمتی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف انقلاب تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم، افزود: در اصلاح امور و تصمیم گیری‌های خود از نظرات دانش آموزان بهره می‌گیریم.

در جلسه نمایندگان تشکل های دانش آموزی با استاندار گیلان، امیر حسین برزو نماینده سازمان دانش آموزی، زهرا عبدالهی نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، آرین همدانی پور نماینده سازمان جوانان هلال احمر و ابراهیم نوبهار نماینده بسیج دانش آموزی به بیان نظرات و خواسته های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار