دستگیری زن و مردی که با پول تقلبی البسه می‌خریدند

تهران (پانا) - رییس کلانتری 130 نازی‌آباد، از دستگیری زوجی 25 ساله به دلیل خرید البسه با تراول‌های تقلبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری زن و مردی که با پول تقلبی البسه می‌خریدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان لطیفی با اشاره به اینکه در پی تماس کسبه و شهروندان بازار نازی‌آباد مبنی بر این موضوع که زن ومردی را دستگیر کرده‌اند، بیان داشت: عوامل کلانتری 130 نازی آباد به موقعیت اعزام و متوجه می شوند شهروندان و کسبه این دو را بارها به بازار نازی آباد مراجعه و با پول‌های تقلبی خود هر نوبت بین سه تا چهار میلیون تومان البسه خریداری کرده و از صحنه جرم متواری شدند.
وی با اشاره به اینکه مالباخته‌ها به کلانتری دعوت که اگر مجدد این دو را مشاهده کردند سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند، گفت: امروز یک مرکز فروش کت و شلوار با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند این زن و مرد با پول‌های تقلبی قصد خرید کت و شلوار داشتند که ماموران بلافاصله به موقعیت اعزام شدند و متهمان را به کلانتری انتقال دادند.
سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه پس از بازجویی‌های فنی و اعتراف به خرید اجناس با پول‌های تقلبی، مجددا 30 میلیون ریال پول تقلبی نیز ایران چک تقلبی کشف شد افزود: متهمان در اعترافات خود اعلام کردند از ابتدای آبان ماه هر شب به بازار نازی آباد مراجعه و البسه می‌خریدند و در سایت های خرید و فروش اینترنتی با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساندند.
وی افزود: در خصوص پول‌های تقلبی هم از هر دو نفر بازجویی به عمل آمد و اعتراف کردند و پول‌ها را با قیمت پایین‌تر از یکی از شهرهای غربی کشور خریداری کردند و این که مجدد اقدام به خرید البسه و فروش آن می‌کردند. 6 نفر از شکات این دو نفر را شناسایی کردند و سپس به مراجع قضایی معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار