کشف بیش از ۲۲۸ کیلو تریاک طی عملیاتی پلیسی

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۲۲۸ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۲۲۸ کیلو تریاک طی عملیاتی پلیسی

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین عبدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی قصد دارد مقادیری موادمخدر از نوع تریاک را از استان سیستان و بلوچستان خارج و به استان های دیگر کشور منتقل کند که موضوع در دستور کار قرار پلیس این استان ها قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان حین گشت زنی در محور ایرانشهر خودرو سواری پراید متهم را شناسایی و آن را برای بررسی متوقف کردند.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۲۲۸کیلو و ۹۰۰گرم تریاک کشف و یک خودرو توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل مردم با پلیس بتوانیم گام های مثبت و ماندگاری را در مسیر مبارزه با مواد مخدر برداشته و شاهد رشد و بالندگی جوانان و نوجوانان در کشور عزیزمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار