ورود از مبادی تهران و البرز به شمال تا روز جمعه ممنوع است

ساری (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه این استان در شمار استان‌های حاد و بحرانی کرونایی نیست، اعلام کرد که تا روز جمعه ۱۶ آبان ورود از مبادی تهران و البرز به شمال ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ورود از مبادی تهران و البرز به شمال تا روز جمعه ممنوع است

حسین حسن‌نژاد گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه مورخ 10/08/1399 و ابلاغ آن در روز بعد؛ ممنوعیت تردد به 25 مرکز استان که دارای شرایط حاد و بحرانی کرونایی بوده اند اجرایی شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این که بر اساس مصوبه دیگر ستاد ملی مقابله با کرونــا در روز یادشده؛ مبنــی بر اعمال محدودیت هـایی از مبادی ورودی تهران و البرز به سمت شمال؛ گذر از مبــادی فـوق الذکر به شمال از امروز تا روز جمعه ممنوع شده که از ساعت 12 روز دوشنبه به اجرا درآمده است، یادآور شد: نیروی انتظامی موظف است که از ورود خودروهای با پلاک تهران و البرز به مازندران از جاده های اصلی و حتی فرعی جلوگیری کند و متخلفان نیز براساس این مصوبه جریمه خواهند شد.

او با اشاره به این که در 25 مرکز استان مورد اشاره؛ شاهد شرایط حاد و بحرانی شیوع بیماری کرونا هستیم و خوشبختانه در مرکز استان مازندران و شهرستان های استان این شرایط حاکم نیست، گفت: تحقق این مهم؛ مرهون همکاری و همراهی مردم فهیم استان در رعایت پروتکلها، تلاش وقفه ناپذیر کادر خدوم و تلاشگر درمانی و زحمات و مساعی همه دستگاه ها و نهادهای درگیر مقابله با این بیماری بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از مردم استان به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر کرد و گفت: باید از مردم مازندران که ضمن درک شرایط موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی، این زمینه را تمهید کردند تا استان ما در زمره استان های با وضعیت قرمز قرار نگیرد، قدردانی کنیم.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد : از مردم انتظار داریم برای تثبیت و تقویت شرایط موجود همچنان رعایت الزامات بهداشتی و اقدام برای انجام پروتکل ها را استمرار بخشند تا ان شاء الله به شرایط مطلوب تری در مبارزه با این بیماری منحوس دست پیدا کنیم.

حسن نژاد ابراز امیدواری کرد تا سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در استان با محدودیت سفری که اکنون ستاد ملی کرونا اعمال کرد، به نقطه مطلوبتر از شرایط فعلی برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار