۱۳ آبان روز تقابل حق علیه باطل

آغاز تحول بزرگ در خاورمیانه در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان زمامداران وسیاست خارجه آمریکا

رشت (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با بیان اینکه ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره روز تقابل حق و باطل بوده است، گفت: این عمل تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل کردن سفارتخانه نبود بلکه آغاز تحول عمیقی است که در خاورمیانه در سطح جهان در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و سیاست خارجه آمریکا به وقوع پیوست.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان روز تقابل حق علیه باطل

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با اشاره به ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و تبعید حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره روز تقابل حق و باطل بوده است.
وی افزود: ۱۳ آبان، به یکباره به حیات سیاسی مملو از خیانت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب دائما به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت امام بودند به گروگان گرفته شدند و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان که به اشتباه (سفارت) لقب گرفته بود تعطیل گردید.
حبیبی تصریح کرد: این عمل تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل کردن سفارتخانه نبود بلکه آغاز تحول عمیقی است که در خاورمیانه در سطح جهان در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و سیاست خارجه آمریکا به وقوع پیوست.
حبیبی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار