استکبار جهانی می خواهد مردم و جوانان این سرزمین را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کند

قرچک (پانا)- سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک براینکه آمریکای جنایتکار با تحریم‌های ظالمانه می خواهد مردم و جوانان این سرزمین را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کند و کشور را از مسیر مقاومت و ایستادگی خارج کند؛ تاکیدکرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
استکبار جهانی می خواهد مردم و جوانان این سرزمین را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کند

روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص روز دانش آموز و روز ۱۳ آبان اظهار کرد؛ ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است که جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در ۱۳ آبان ۵۸ در حرکتی خودجوش لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را تسخیر کردند.

او فزود: ۱۳ آبان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور سه واقعه بسیار مهم تاریخی است، ۱۳ آبان سال ۴۳ حضرت امام خمینی (ره)توسط نیروهای رژیم ستم‌شاهی دستگیر و به ترکیه تبعید شد، ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان و جوانان مومن تهران در اعتراض به وضعیت کشور و دخالت های کشورهای بیگانه و استکباری توسط نیروهای شاهنشاهی به شهادت رسیدند و در نهایت در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان، دانش آموزان و مردم لانه جاسوسی آمریکا را را تسخیر و جاسوسان را به گروگان گرفتند.

فراهانی تاکید کرد: تسخیر لانه شیطان بزرگ آمریکا بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در دنیا انقلاب دوم و بزرگ تر از انقلاب اول نامیدند و تمام کشورهای استکباری نسبت به استقلال طلبی مردم ایران مات و حیرت زده بودند.

او تصریح کرد: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد حمایت رئیس جمهور فرانسه از یک روزنامه نگاری که به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین کرده بود، این حرکت زشت و ناپسند روزنامه‌نگار فرانسوی را آزادی بیان و افکار اندیشه در رسانه‌های فرانسوی قلمداد کرده بود را محکوم می نماییم.

او در خصوص اتحاد و همدلی مسلمان جهان در محکومیت اقدام نا پسند رئیس جمهور فرانسه اظهار کرد: در هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم( ص) جوانان انقلابی ایران اسلامی و کشور های مسلمان جهان حرکت زشت و وقیحانه رئیس جمهور فرانسه را محکوم می کنیم .

فراهانی در پایان گفت: از کلیه دانش‌آموزان، اولیای گرانقدر، فرهنگیان، دانشجویان، خانواده های معظم شهدا و مسئولان شهرستان واقشار مختلف جامعه که دل در گرو نظام دارند دعوت می کنیم تا به صورت خودجوش وبا برنامه های ضد استکباری مانند همنوا با قاسم سلیمانی، روز ۱۳ آبان را زنده نگه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار