کلنگ ساخت آموزشگاه 12 کلاسه در ملارد به زمین زده شد

ملارد( پانا)- آیین کلنگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد با حضور مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ ساخت آموزشگاه 12 کلاسه در ملارد به زمین زده شد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد آیین کلنگ‌زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه مجمع خیرین مدرسه.ساز شهرستان ملارد با حضور مسئولین برگزار شد.

در این مراسم طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ضمن تقدیر از فعالیتهای مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد و همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران یادآور شد: این آموزشگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال در زیر بنای ۱۳۷۰ متر مربع ساخته خواهد شد که بخشی از این هزینه توسط مجمع خیرین و بخش دیگر توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران تامین خواهد شد.

رضایی ادامه داد: زمین این آموزشگاه توسط شورای اسلامی و شهرداری ملارد با متراژ ۲هزار و 500 متر مربع در بلوار شهیدان شوریابی شهر ملارد به امر مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول افزود: آموزشگاه ۱۲ کلاسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد تحت طرح یاران و جشنواره آجر به آجر به مرحله اجرا درآمده است.

در این آیین، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد و جمعی از مسئولین شهرستان ملارد حضور داشتند.

لازم به یاد آوری شهرستان ملارد ۸۱ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۲۹۵ مدرسه در حال تحصیل هستند و ۳۱ آموزشگاه این شهرستان توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار