بیمارستان بوعلی زاهدان به دستگاه رادیولوژی دیجیتال مجهز شد

زاهدان(پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد با توجه به وضعیت فعلی و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان بوعلی زاهدان جدیدترین و استانداردترین دستگاه رادیوژی دیجیتال وارد چرخه ارائه خدمات به بیماران شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان بوعلی زاهدان به دستگاه رادیولوژی دیجیتال مجهز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، قاسم میری علی آباد اظهار کرد: این نوع دستگاه از نسل جدید دستگاه های تصویر برداری در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی بیمارستان بوعلی زاهدان و پذیرش بیماران کرونایی در این مرکز درمانی و از طرفی با توجه به نیاز سریع کادر درمان به خدمات تصویربرداری نوین تصمیم گرفتیم این دستگاه رادیولوژی را در این بیمارستان نصب و راه اندازی کنیم .

وی ادامه داد: قابلیت تصویر برداری سریع با کیفیت بسیار بالا بدون نیاز به فیلم، قرار گرفتن تصویر در سیستم PACS و مشاهده و ارزیابی سریع پزشکان، قدرت زوم نواحی آسیب دیده با کیفیت عالی و کاهش میزان اشعه به اپراتور، از قابلیت های این دستگاه مدرن رادیولوژی در این بیمارستان است .

گفتنی است بخش سی تی اسکن و رادیولوژی بیمارستان بصورت شبانه روزی و 3 شیفت در حال ارائه خدمات به بیماران است و پیش بینی می شود که در 3 شیفت بیش از 300 نفر از خدمات تصویر برداری این دستگاه مدرن بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار