مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری بمناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی:

دانش‌آموزان بسیجی تلاش بی‌امان برای تعالی همه جانبه کشور را تکلیف خویش می‌دانند

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی، یادآور حماسه ماندگار دانش‌آموزان بسیجی شهید را گرامی‌داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بسیجی تلاش بی‌امان برای تعالی همه جانبه کشور را تکلیف خویش می‌دانند

متن پیام محسن نوروزیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور حماسه ماندگار دانش‌آموزان بسیجی شهیدی همچون محمدحسین‌فهمیده، بهنام‌محمدی، ناهید‌فاتحی‌کرجو و 36000 لاله لایق گلستان انقلاب‌اسلامی از یک سو، ونشان‌دهنده دانش و باور پیروزی‌های درخشان سرزمین عشق و عرفان و تعالی، ایران عزیز از سوی دیگر است. که بار دیگر در تلالو صمیمیت ودرخشش اراده آینده‌سازان انقلاب‌‌اسلامی فرا می‌رسد و مشام جان میلیون‌ها دانش‌آموز را عطرآگین می‌نماید.
مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهر‌ری به نمایندگی از دانش‌آموزان بسیجی ضمن تبریک این ایام به عموم دانش‌آموزان، جامعه فرهنگیان و معلمان پرورش‌دهنده نسل آینده‌ساز مومن، توانمند، با اراده و پرنشاط و عموم امت سرافراز ایران اسلامی به ویژه پدران و مادران عزیز، اعلام می‌دارد:

- قلب های روشن و پاک میلیون‌ها دانش‌آموز بسیجی، همچنان لبریز از عشق و ارادت به ولی امر زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه ای« مدظله العالی »، می‌باشد و همچون شهیدان اسوه و راهنمای خویش همواره براین میثاق مستحکم پایدارند.

- دانش‌آموزان بسیجی در پیروی از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، فشارهای دشمنان برای به تسلیم کشاندن ملت بزرگ ایران را محکوم به شکست می‌دانند واعلام می‌کنند ملتی که درسخت‌ترین شرایط با اهداء خون بهترین فرزندان خود، سربلند از میدان جهاد کوچک بیرون آمده است به یقین درمقابل فشارهای تحریم اقتصادی و توطئه‌های تبیلیغاتی و عملیات روانی گسترده آنان سرتسلیم فرو نخواهد آورد و همواره ازعزت و اسلام خویش و بخصوص نقشی که در هدایت اراده سایر ملل مسلمان برعهده گرفته است دفاع خواهد کرد.

- تمامی دانش‌آموزان ایران اسلامی و بخصوص بسیجیان، تلاش بی‌امان برای تعالی همه جانبه کشور را تکلیف خویش می‌دانند و همواره درتمامی صحنه‌های علمی، نوآوری، سازندگی، کمک‌رسانی، و سایر عرصه‌ها اراده تأثیر‌گذار خود را نشان داده و خواهند داد.

- دانش‌آموزان بسیجی بار دیگر قلبهای سرشار از مهربانی خود را تقدیم مسئولان عالی‌رتبه نظام اسلامی می‌نمایند که بی‌شائبه، تدابیر و دستورهای ولی‌امر را تکلیف خویش قلمداد می‌کنند و پرتلاش، باحفظ اصول اساسی انقلاب در مقابل دشمنان و بیگانگان، برای تحکیم وحدت درون ملت و تعالی جامعه اسلامی همت می‌گمارند.

- دانش‌آموزان بسیجی ایران اسلامی یکپارچه و یکصدا انزجار خود را از تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار و اسرائیل غاصب جنایتکار اعلام نموده و معتقدند با اتکاء به تدابیر راه گشا و حکیمانه رهبر انقلاب و و بهره‌گیری از تجربیات دوران پر‌افتخار دفاع‌مقدس در اجرای اقتصاد مقاومتی مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گوی استکبار زده خواهد شد.

خداوند روح مطهر و منور حضرت امام‌(ره) و شهدای دانش‌آموز را متعالی و سایه پر مهر و محبت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی مستدام بدار.

آمین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار