یارمحمدی: ۳۰ درصد ازمدارس منطقه ۳ کانون «یاریگران زندگی» می شوند

تهران (پانا) - جلسه توجیهی طرح کانون یاریگران زندگی منطقه 3در سال تحصیلی جدید، با حضور فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی منطقه۳ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
یارمحمدی:  ۳۰ درصد ازمدارس منطقه ۳  کانون «یاریگران  زندگی»  می شوند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۳، قربانی، کارشناس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و کارشناس مشاوره منطقه در این جلسه توجیهی به تبیین برنامه کانون یاریگران زندگی پرداخت و بیان کرد: این برنامه در قالب تفاهم نامه های وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت آموزش و پرورش انجام می شود. هدف از اجرای این برنامه را ظرفیت سازی برای جلب مشارکت همسالان در پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پرخطر دانست.

سپس یار محمدی گفت: کوشش بر این است با شبکه سازی و همیاری دانش آموزان، عوامل مدرسه و محله و همکاری اولیا زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پرخطر فراهم شود.

وی افزود: مراحل مختلف فرآیند این طرح مهم از جمله، شناسایی رفتارهای پرخطر، تدوین راهکارهای پیشگیرانه، طراحی، حمایت جویی، اجرا و مستند سازی پروژه های کوچک در مدرسه است و از مدیران مدارس نیز انتظار داریم که در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند.

یارمحمدی در پایان اظهار کرد؛ امسال این طرح در ۳۰درصد مدارس اجرا می شود و اقدام اولیه ما تشکیل کانال تعاملی کانون یاریگران منطقه با حضور مدیران مدارس مجری این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار