جلسه ستاد مدارس شاهد منطقه 3

تهران (پانا) - جلسه ستاد اجرایی شاهد با حضور موذن زاده، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران و ماجدی، مدیر منطقه3 درسالن برهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد مدارس شاهد منطقه 3

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، جلسه ستاد اجرایی شاهد با حضور موذن زاده، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران منطقه 3، پری سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاونین، مدیران مدارس شاهد و مسئول امور شاهد منطقه در سالن برهان برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، سپس ماجدی ضمن خیرمقدم و تشکر از زحمات سعید قربانی و اعلام بازنشستگی ایشان، موذن زاده را بعنوان رئیس جدید بنیاد شهید و ایثارگران منطقه 3 معرفی کرد.

ماجدی پس از ارائه گزارشی از روند ثبت نام، ساماندهی و نتایج امتحانات، اظهار داشت: امسال در سطح منطقه مکان یکی از مدارس شاهد جابه جا شد که بابت این موضوع از زحمات و پیگیری های زهرا زارع، مدیر دبیرستان دخترانه شاهد قدردانی می کنیم، هم چنین نتایج خوبی را در امتحانات نهایی داشتیم که گزارش تحلیلی آن بعداً به اطلاع مدیران میرسد.

در ادامه موذن زاده نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از زحمات مدیران مدارس شاهد تشکر کرد.

سپس محمدی نیک، کارشناس امور شاهد و ایثارگران منطقه دستور جلسه را قرائت کرد:

-بررسی مسائل و مشکلات مدارس شاهد توسط مدیران.

-بررسی نحوه آموزش مجازی در مدارس شاهد.

در انتها پس از ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران منطقه، ماجدی از مدیران شاهد که از خانواده معزز شهدا هستند قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار