مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

گزارش‌هایی که از شکایات مردم می رسد جدی گرفته شود

زنجان (پانا) - مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش می گوید برای افزایش رضایتمندی و ارتقای سلامت اداری، باید گزارش هایی که از شکایات مردم می رسد جدی گرفته شود .

کد مطلب: ۱۱۳۳۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
گزارش‌هایی که از شکایات مردم می رسد جدی گرفته شود

زهرا مظفر، مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تشکر از پیگیری های همکاران آموزش و پرورش زنجان، اظهار کرد: امروز در چندین مدرسه استان و یکی از مدارس شهرستان حاضر شدیم و در این بازدید از نزدیک شاهد زحمات همکاران دلسوز استان زنجان بودم و امورات در این استان بسیار خوب پیگیری شده است.

وی گفت: موضوع نظارت و ارزیابی بسیار مهم است. به طوری که در قرآن کریم به طور صریح به نظارت و رفتار انسان‌ها اشاره شده و ابزارهای نظارت نیز کاملاً عیان و مشخص است.

مظفر افزود: در علم مدیریت نیز دو واژه نظارت و کنترل مهم بوده و برای اینکه یک سازمان به اهداف ذاتی خود دست یابد، باید سیستم نظارتی دقیقی داشته باشد.

این مقام مسئول یکی از اهداف نظارت را چگونگی میزان تحقق اهداف بیان کرد و گفت: وظیفه و رویکرد اصلی ما در نظارت و ارزیابی ارتقا بهره‌وری و کارایی سازمان است و این نکته بسیار حائز اهمیت است.

مظفر گفت: نظارت از کنترل مهمتر است و همچنین یکی از موضوعات مهم که در دستور کار قرار دارد خود کنترلی است که اگر ما این موضوع را تقویت کنیم برنامه‌ها و اهداف سازمانی به‌درستی تحقق خواهد یافت.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ضرورت دارد یک سازمان شرایطی فراهم کند که همه افراد متعادل و متناسب رشد کنند که این مورد جز با نظارت و ارزیابی خوب و دقیق محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی وزیر آموزش و پرورش تهیه اطلس عدم دسترسی دانش آموزان به آموزش های مجازی و شبکه شاد بود که این مورد به خوبی در استان زنجان اجرا شده است.

مدیرکل وزارتی ارتباط مستمر ستاد با استانها، استان با مناطق و مناطق با مدارس را از اهمیت والایی عنوان کرد و افزود: محور اصلی فعالیت‌های ما باید مدیران مدارس باشند.

وی در ادامه ابراز کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای یکی از انتظارات اصلی و اساسی است که این موضوع باید در دستور کار قرار گرفته و تجارب به درستی منتقل شود.

مظفر گفت: امروز با یکی از والدین دانش آموزان که به ابزارهای سخت افزاری دسترسی نداشتند صحبت کردم و بسیار از اقدامات معلم رضایت داشتند که این رضایت عمومی نسبت به دستگاه و معلمان از اهمیت والایی برخوردار است.

این مقام مسئول عنوان کرد: تربیت درست، تربیت تمام ساحتی است، به طوری که علاوه بر آموزش، به موضوع پرورش و سایر ابعاد وجودی دانش آموزان توجه شود.

وی در پایان گفت: انتظار داریم گزارش هایی که از مردم می رسد جدی گرفته شود چرا که این گزارشات می‌تواند منجر به افزایش رضایت و ارتقاء سلامت اداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار