افتتاحیه جشنواره فرهنگی و هنری " دختران امروز"

زنجان (پانا) - با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، معاون پرورشی و مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی و هنری " دختران امروز" به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه جشنواره فرهنگی و هنری " دختران امروز"

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، افتتاحیه و رونمائی از پوستر و لوگوی جشنواره فرهنگی و هنری "دختران امروز " با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرحناز مینائی پور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

دراین مراسم علیرضا کاظمی معاون پرورشی وزارت تاکید کرد: باید توجه ویژه‌ای به حوزه دختران داشته باشیم و برنامه خاصی برای آن طراحی کنیم.

در ادامه فرحناز مینائی پور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش، تقویت نقش دختران در ایجاد فضای با نشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده، هویت یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش آموز ، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیر گذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا را از اهداف کیفی این جشنواره عنوان کرد.

این جشنواره در دو رشته عکاسی، فیلم(مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) با همکاری معاونت پرورشی و اداره فرهنگی و هنری نواحی و مناطق استانها برای دختران همه مقاطع تحصیلی برگزار خواهد شد و اختتامیه جشنواره به صورت مجازی هم زمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در 15 بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار