۵ هزار خانوار مددجو خراسان شمالی فاقد مسکن مناسب هستند

بجنورد (پانا) -مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت کمک بلاعوض ۳۵ میلیون تومانی برای ساخت مسکن مددجویان ساکنان شهرهای استان خبر داد و گفت: ۵ هزار خانوار مددجو خراسان شمالی فاقد مسکن مناسب هستند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
۵ هزار خانوار مددجو خراسان شمالی فاقد مسکن مناسب هستند

به گزارش از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد میزان کمک بلاعوض ساخت مسکن به مددجویان روستایی را ۲۵ میلیون تومان از محل منابع دولتی عنوان و اظهار کرد: علاوه بر این از محل منابع مردمی کمیته امداد نیز کمک‌های بلاعوض به مددجویان شهری و روستایی برای تسریع در ساخت مسکن آنها اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: مددجویانی که از شهرها به روستاها مهاجرت می‌کنند نیز برای ساخت مسکن تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی یادآور شد: طی نیمه نخست امسال ۴۵۴ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

الهی راد بابیان اینکه این خدمات در بخش‌های خرید و احداث مسکن شهری، روستایی و ساخت سرویس بهداشتی و انجام تعمیرات بوده است، افزود: از مجموع کل خدمات ارائه‌شده ۳۱۴ مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی، ۱۰۴ مورد آن مربوط به مسکن روستایی و ۳۸ مورد نیز مربوط به مسکن شهری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال درمجموع حدود شش میلیارد تومان خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بابیان اینکه از مجموع ۶۰ هزار خانوار تحت حمایت پنج هزار خانوار فاقد مسکن مناسب هستند، گفت: تأمین مسکن برای این خانوارها با انعقاد تفاهم سه جانبه با استانداری، سپاه و این نهاد در حال انجام است.

وی افزود: اولویت ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت با خانوارهای دو نفره به بالا و دارای یتیم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار