مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

۸۵نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در کنکور سراسری امسال پذیرفته شدند

زنجان (پانا) - همزمان با اعلام نتایج کنکور توسط سازمان سنجش آموزش کشور، بیشتر شرکت کنندگان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان جواز ورود به دانشگاه های مختلف را کسب کرده و سه نفر از شرکت کنندگان نیز که از مناطق محروم هستند، رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری در رشته های مختلف را کسب کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۸۵نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در کنکور سراسری امسال پذیرفته شدند

به گزارش اداره کل کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده تمهیدات لازم در زمینهٔ انتخاب رشته و مشاوره رایگان برای منتخبین کنکور فراهم و اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز خوشبختی، سعادت و بهروزی هر ملت وابسته به کار و تلاش به‌ویژه جامعه علمی و نخبگان جامعه است، افزود: دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از استعدادهای بالاتری برخوردار هستند و کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط این عزیزان مؤید این مطلب است.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: امروز مغزهای علمی توازن قدرت را به نفع خود معطوف می‌کنند و استعدادهای درخشان وبرتر نه‌تنها برای خود و خانواده، بلکه برای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: پیش‌از این نیز، فرزندان جامعه هدف با درخشش خود در عرصه‌های مختلف علمی با کسب رتبه‌های برتر کنکور، خالق شکوفایی و تعالی برای خود، خانواده و میهن اسلامی‌شده وهم اکنون در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی و سایر رشته‌های علوم انسانی در دانشگاه‌های معتبر کشور در حال ادامه تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار