با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ؛

پارك جنگلی شهرستان ملكان همزمان با عید سعید فطر افتتاح می شود

خبرگزاری پانا:مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از افتتاح پارك جنگلی شهرستان ملكان همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا تراب محمدی در جمع خبرنگاران افزود: این پارك جنگلی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

محمدی با اشاره به جاذبه های طبیعی و تاریخی متعدد ملكان كه سالانه گردشگران بسیاری را به این شهرستان جذب می كنند، خاطرنشان كرد: قلعه بختك لیلان، پل دختر، مسجد جامع و پل آجری لیلان از آثار تاریخی و نیز آب معدنی شورسو و طبیعت بكر و مناظر دیدنی از جمله جاذبه های طبیعی این شهرستان هستند

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینكه این پارك جنگلی با بهره برداری در عید سعید فطر آماده استفاده عموم مردم و گردشگران خواهد بود، یادآور شد: پارك جنگلی ملكان در مدت دو سال احداث و تجهیز شده است.

محمدی از برق رسانی و محوطه سازی در این مجموعه خبر داد و یادآور شد: 38 واحد آلاچیق در فضای پارك جنگلی ملكان به منظور تامین رفاه گردشگران و بازدیدكنندگان از این تفرجگاه احداث شده است.

وی با اشاره به تجهیزات راه اندازی شده در پارك جنگلی ملكان اظهار داشت: نمازخانه های بانوان و آقایان، سرویس های بهداشتی و بوفه در این پارك احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار