با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان؛

جلسه مدیران مدارس استان زنجان در بستر شبکه شاد برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه مدیران مدارس استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل و روسای ادارات سلامت و انجمن اولیا و مربیان، در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموز) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران مدارس استان زنجان در بستر شبکه شاد برگزار شد

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر شبکه شاد برگزار گردید،ضمن تسلیت ایام پیش رو، اظهار داشت: از زحمات و پیگیری های شما مدیران عزیز که در این ایام چندین برابر متحمل زحمت می شوید، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

رفیعی در ادامه ضمن تاکید به پیگیری اخبار و اطلاعیه ها از منابع موثق(روابط عمومی های استان)، تصریح کرد: در تصمیم ستاد کرونا مبنی بر آموزش غیر حضوری دانش آموزان، اگر امکانات سخت افزاری در منزل برای معلمان فراهم است، می توانند با هماهنگی با مدیر و شورای مدرسه در منزل به تدریس در فضای مجازی بپردازند و یا میتوانند از امکانات مدرسه برای تدریس در شبکه شاد استفاده کنند.

وی با اشاره به آغاز هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان، گفت: انتظارمان این است مدیران محترم انتخابات انجمن اولیا و مربیان را با دقت بالا در بستر شبکه شاد برگزار کنند.

تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران، بر اجرای طرح کوچ در مدارس استان تاکید کرد و گفت: هدف کلی پروژه کوچ(کنترل وزن و چاقی)، افزایش دانش و بهبود نگرش و کمک به دانش آموزان در مدیریت وزن و داشتن سبک زندگی فعال و سالم است که در اجرای درست آن مدیران مدارس نقش کلیدی دارند.

عباسی رئیس اداره سلامت اداره کل به یادآوری برخی مسائل و موضوعات مهم در خصوص رعایت هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی در مدارس پرداخت و ابراهیمی رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل نیز ضمن تشکر از همراهی مدیران، از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان روز شنبه، در بستر شبکه شاد خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار