کلید تمام موفقیت‌هایم در شکست‌هایم بود

ورامین(پانا)- نوجوان برگزیده عضو شورای دانش‌آموزی از عملکرد افراد پس از شکست به عنوان عامل ارزیابی برای موفقیت‌های آتی آنان نام برد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کلید تمام موفقیت‌هایم در شکست‌هایم بود

مهدیه اسدی‌نژاد فرزند اول خانواده در سال ۱۳۸۴ در استان تهران متولد شد، در حال حاضر ساکن شهر ورامین، دانش‌آموز دبیرستانه دخترانه فضیلت شاهد است.

او از سال ۱۳۹۴ فعالیت‌های خود را در شوراهای دانش‌آموزی شروع کرده و هر سال به مراتب بالاتر راه پیدا کرده است، سال گذشته دانش‌‌آموز منتخب استان تهران از منطقه ورامین شد، که برای تقدیر وتشکر از ایشان به اردو علمی و فرهنگی که در شهریور ماه در رامسر بود فرستاده شد، امسال هم نماینده مجلس و عضو شورای دانش‌آموزی کل استان تهران که موفق به کسب رتبه کشوری شد.

اسدی نژاد گفت: بسیار خوشحال وخرسند هستم که لیاقت این را داشتم در دوران تحصیلم تاکنون رتبه‌هایی را از جمله رتبه دوم در جشنواره خوارزمی با محوریت زبان انگلیسی، رتبه دوم وسوم در نمایش صحنه‌ای، رتبه دوم در داستان نویسی و رتبه اول در مسابقات فرهنگی وهنری را کسب کنم.

او ادامه داد: هدف من از حضور در شوراهای دانش‌آموزی ایجاد زمینه‌های مناسب جهت آموزش و ارتقای سطح علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی همچنین برای حضور موثر در عرصه‌های مختلف جامعه و توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی است .

اسدی نژاد با توجه به موفقیت‌های خود ادامه داد: اول توکلم بر خدا بوده است و او را همیشه در کنارم احساس کردم، دوم تلاش وپشتکار خودم و همچنین شکست؛ چون هر انسانی تا شکست نخورد بلند نمی‌شود همه افراد در زندگی شکست‌هایی می‌خورند که بستگی دارد چگونه با آن مقابله کنند، کسی که بلند می‌شود و روی پاهای خودش می‌ایستد می‌تواند موفقیت‌های خودش را تضمین کند، از تمامی کسانی که باعث موفقیتم شدند، از جمله: پدر ومادر عزیزم وهمچنین کادر اجرایی و آموزشی مدرسه حجاب و فضیلت شاهد و آقای شیرمحمدزاده مسئول سازمان دانش‌آموزی و اردوهای اداره آموزش وپرورش شهرستان ورامین تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار