‌ولی‌پوری: معاونین پرورشی مدارس، از محتواهای تولید شده در شبکه‌ شاد استفاده کنند

تهران (پانا) - نشست ویدئو کنفرانس شورای پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران، با حضور مجتبی ولی‌پوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران و روسای ادارات پرورشی و معاونین پرورشی مناطق نوزده‌گانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
‌ولی‌پوری: معاونین پرورشی مدارس، از محتواهای تولید شده در شبکه‌ شاد استفاده کنند

مجتبی ولی‌پوری در این نشست با اشاره به اهمیت ادامه‌دار بودن روند تولید محتوا برای شبکه‌ شاد، گفت: فعالیت مجازی نباید تعطیل شود و کارها باید با کیفیت‌ بیشتری پیش بروند. محتواهای تولید شده در شبکه‌ شاد بسیار زیاد است و معاونین پرورشی مدارس می‌توانند به جای تولید محتوای شخصی، از آن‌ها استفاده کنند.
وی در خصوص فعالیت‌های حوزه‌ مشاوره گفت: امسال، پایگاه‌های انتخاب رشته عملکرد خوب و رضایت بخشی داشتند. کارشناس مشاورهای ما باید با مشاورین مدارس ارتباط برقرار کنند و از آن‌ها بخواهند با دانش‌آموز و والدین در تماس باشند. این موضوع اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا در این شرایط، مشاورین ارتباط حضوری با دانش‌آموزان را ندارند و باید به صورت مجازی فعالیت‌ کنند. مشاوران مدارس، هر ماه با دانش‌آموزان تماس بگیرند و از احوالات و برنامه‌های آن‌ها با خبر شوند. همچنین دانش‌آموزان دارای مشکل باید شناسایی شوند و در صورت لزوم مشاورین مدارس با آن‌ها به صورت حضوری ارتباط برقرار کنند.
مجتبی ولی‌پوری، در خصوص فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: مناطق باید به جذب دانش‌آموزان، مربیان و مدارس پیشتاز و همچنین اجرای بسته‌ تحولی سازمان دانش‌آموزی، توجه ویژه‌ای داشته باشند و جهت انجام فعالیت‌ها اقدام موثر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار