ولی پوری: برای ارزیابی عملکرد حوزه پرورشی در مناطق برنامه داریم

تهران (پانا) - جلسه شورای پرورشی اداره کل شهر تهران با حضور مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد و در خصوص نحوه فعالیت مراکز پرورشی و فرهنگی و وظایف مربیان، مشاورین، معاونین پرورشی، هسته ها، مراکز مشاوره، کانون های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن ها، اردوگاه های دانش آموزی در شرایط قرمز و زرد کرونایی بحث و گفتگو شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ولی پوری: برای ارزیابی عملکرد حوزه پرورشی در مناطق برنامه داریم

مجتبی ولی پوری در ابتدای این نشست با اشاره به آیه ای از سوره انفال و تحلیل آن از منبع تفسیر نور راجع به اهمیت انجام تکالیف فردی و اجتماعی سخن گفت.
در ادامه نشست ولی پوری در مورد شرح وظیفه مربیان و بررسی فضاهای پرورشی در شرایط کرونا گفت: برنامه ای در این زمینه تدوین شده و برای روسای ادارات ارسال شده و امروز قرار است راجع به این مهم بحث و گفتگو داشته باشیم.
معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد مناطق در حوزه پرورشی گفت: در این زمینه نیز برنامه هایی داریم. مربیان هم اختیار دارند با توجه به این دستورالعمل پیش بروند.
ولی پوری در ادامه نشست از روسای ادارات خواست تا همین جلسه را در حوزه خود تشکیل دهند و نظرات شان را اعلام کنند.
در ادامه نشست ولی پوری راجع به شرح وظایف مربیان، معاونین پرورشی مدارس و مشاورین در مدرسه در شرایط کرونایی گفت: برنامه های تکمیلی با جمع بندی به ادارات ارسال خواهد شد و عملکرد مناطق ارزیابی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار