امام جمعه رشت: نظام و دولت به بخش مسکن توجه ویژه داشته باشند

ساخت مسکن به بخش خصوصی واگذار نشود

رشت ( پانا) - امام جمعه رشت عنوان کرد دولت ساخت مسکن را برعهده بگیرد و مجلس هم کمک کند و این امر به بخش خصوصی واگذار نشود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه رشت: نظام و دولت به بخش مسکن توجه ویژه داشته باشند

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر اظهار کرد: اگر نظام و دولت به بخش مسکن توجه ویژه ای داشته باشند، به طور حتم شاهد شکوفایی و رونق در بخش های مختلف اقتصادی و همچنین کاهش معضل بیکاری خواهیم بود.

وی افزود: پیش از این قرار بود که هر ساله یک میلیون واحد مسکونی احداث و در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد اما متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل برخی مشکلات و تنگناها دولت نتوانست آنطور که باید به این بخش بپردازد و هم اینک نیز شاهد افزایش بی رویه قیمت مسکن و اجاره بها در جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: دولت و نمایندگان مجلس باید بخش مسکن را بیش از پیش فعال کنند و دولت نیز باید ساخت و مراحل احداث مسکن را در دست بگیرد و به بخش خصوصی واگذار نکند چون با سپردن ساخت مسکن به بخش خصوصی، شاهد نابسامانی ها و همچنین افزایش قیمت مصالح ساختمانی هستیم.

وی ادامه داد: اگر دولت در این بخش سرمایه گذاری مناسبی داشته باشد به طور حتم شاهد رونق بیشتری در بخش های مربوط به مسکن خواهیم بود.

امام جمعه رشت اضافه کرد: امام خمینی (ره) در آن زمان در این رابطه موضع بسیار خوب و قاطعی گرفتند و تصریح کردند که این رای و قانون ننگین مجلسی ها مخالف قانون و اسلام است و با آن مبارزه کردند.

وی خاطرنشان کرد: اما امروز ایران اسلامی در جایگاهی قرار دارد که مورد توجه همه کشورهای مسلمان و آزادی خواهان جهان است چون ما با تمام قوا در مقابل توطئه ها و سلطه گری های جهانی ایستاده و با آنها و تمام نیرنگهای آنان مبارزه می کنیم و پیروز این میدان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه به روابط امارات و بحرین با اسراییل اشاره و اظهار کرد: با توجه به روابط این دو کشور عربی با رژیم اشغالگر قدس که چیزی جز تنفر مسلمانان جهان برای آنان نخواهد شد، عربستانی ها نیز زمینه ای را فراهم کرده و آنان نیز روابط خود را با رژیم اشغالگر عیان می سازند اما در نهایت خفت را برای خود خریده اند.

وی افزود: در این راستا امام جمعه مکه مکرمه نیز این بسترسازی را فراهم و طی سخنانی ادعا کرد که پیامبر مکرم اسلام (ص) با یهودیان حسن همجواری داشت که البته کاربران فضای مجازی به خوبی جواب این غلام دربار آل سعود را دادند و باید به امثال این خودفروختگان اعلام کرد که حساب یهودیان با غاصبان و جنایتکاران صهیونیست جداست.

آیت الله فلاحتی در خاتمه بیان کرد: مشخص نیست که این خیانت سران عرب به کجا می رود و چه روزگار نکبت باری را برای کشورهای عربی رقم می زند که البته اینها برای مسلمانان غیور غیرقابل تحمل است و امیدواریم که به زودی مسلمانان جهان به خصوص مسلمانان کشورهای عربی از شر این فاسدان راحت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار