پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز شهادت سردار نادر مهدوی

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی سالروز شهادت سردار نادر مهدوی شهید شاخص مبارزه با آمریکا را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۹۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز شهادت سردار نادر مهدوی

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مکتب سرخ شهادت که برگرفته از آموزه های عاشورایی است، هماره الهام بخش ملت قهرمان ایران اسلامی برای گسترش فرهنگ مقاومت و ایثار در پرتو آموزه های اسلام ناب محمدی و ایستادگی در برابر جبهه کفر و نفاق بوده است. تاریخ این کهن سرزمین، نمونه های بی شماری از ایثارگری و جان‌فشانی فرزندان دلاور خود را در سینه به یادگار گذاشته است. نمونه‌هایی که الگوهای درخشان برای اعتلای بشریت و آزادگی است.
سردار شهید نادر مهدوی که بی‌باکانه موج های سهمگین خلیج فارس را شکافت تا موج‌های ظلم افکنی استکبار جهانی آمریکای جهانخوار را بشکند، یکی از این نمونه‌های بارز است.
در این روزها که سردمداران آمریکا به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران روی آورده اند تا به خیال توهم آلود خود با تحریم در اراده‌های پولادین مردم خلل ایجاد کنند، باید شهید مهدوی را آینه عبرت قرار داده و بدانند که فرزندان ایران زمین میلیون ها نادر مهدوی و بیژن گرد هستند که حاضرند با قطره ‌های خون خود، هیمنه پوشالی و تهی استکبار را فرو بریزند.
اینجانب در آستانه اربعین جانسوز حسینی، فرارسیدن سالروز شهادت نادر مهدوی سردار سرافزار و شهید شاخص مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموخته‌ی کلاس عاشورا و اربعین را گرامی داشته و بر روح پرفتوح ایشان درود می فرستم.

علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار