پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن سالروز دفاع مقدس

بوشهر(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن چهلمین سالروز شروع دفاع مقدس ملت ایران را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن سالروز دفاع مقدس

متن پیام :

به نام خدا

31 شهریور سالروز آغاز هشت فصل حماسه و ایثار در تاریخ پرافتخار این کهن بوم و بر است. دفاع مقدس ملت ایران در برابر صف آرایی جبهه باطل در هشت سال، مظهر ایستادگی، خودگذشتگی، بصیرت و ولایت پذیری مردم قهرمان است که زمینه ساز تداوم و استمرار حیات طیبه انقلاب اسلامی شد.

در این سال‌ها که جبهه کفر به سردمداری آمریکای جهانخوار با تشدید تحریم ها و اتخاذ سیاست های جنگ افروزانه و حمایت از دول زبون و مرتجع با جنگ اقتصادی و همچنین شبیخون فرهنگی سعی در پیاده سازی اهداف شوم خود دارند، بهره گیری از درس های مدرسه دفاع مقدس می تواند راهگشا و هدایت کننده برای عبور از مقطع کنونی باشد. بی گمان رفتار و کردار جهادی و انقلابی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت بزرگترین آموزه ای است که می توان از کلاس درس شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آموخت.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالروز دفاع مقدس، به روان پاک شهدا و امام شهیدان درود فرستاده و برای همه جانبازان و ایثارگران صحت و سلامتی در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم را مسالت دارم.

علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار