معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تشکیل جلسات ایده‌پردازی با حضور صاحب‌نظران نظام تعلیم و تربیت

تهران(پانا)- با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در سالن شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسات ایده‌پردازی با حضور صاحب‌نظران نظام تعلیم و تربیت

سید مجتبی هاشمی با تشکر از زحمات همکاران سازمان دانش‌آموزی در تهیه و تولید محتواهای ارزنده تشکیلاتی گفت: برای اینکه بتوانیم تحولی که در سند از ما خواسته شده را ایجاد کنیم باید با چشم انداز 4 ساله مسیر حرکت خود را ترسیم کنیم که بتوانیم با مستند سازی فعالیت‌ها خط سیر مشخصی را تعیین کنیم.

او گفت: در این راستا برگزاری جلسات متعدد با کارشناسانی که با نگاه دلسوزانه و چالشی به دنبال اعتلای فعالیت‌های نظام تعلیم و تربیت هستند می‌تواند در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و به خصوص سازمان دانش‌آموزی موثر باشد.

هاشمی تعیین نقش برای همکاران و استفاده از ظرفیت‌های متعدد آموزش و پرورش را از دیگر اهداف موثر در این مسیر برشمرد و گفت: بهره‌مندی از کانون‌ها و اردوگاه‌ها، مشارکت و همکاری با دیگر سازمان‌ها و تشکلات دانش‌آموزی و ارتباط مستقیم با همکاران مناطق در شرایط کنونی جامعه می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمان دانش‌آموزی موثر باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به فعالیتهای تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی گفت: باید برای رشته‌ها و گرایش‌های متعدد آموزشی فعالیت‌های متناسب طراحی و آموزش داده شود.

او با اشاره به اهمیت خبرگزاری پانا و در جهت حفظ صیانت خبرنگاران دانش‌آموز پیشنهاد داد: با نظرسنجی از بچه‌ها و انتظارات آن‌ها منشوری برای شرح وظایف و نحوه حمایت از دانش‌آموزان خبرنگار تهیه شود و در اختیار مناطق گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار