معاون پرورشی و فرهنگی ادارۀ آموزش و پرورش پاکدشت:

پاکدشت با ارائۀ 233 اثر رتبۀ نخست «تابستان شاد» استان تهران را کسب کرد

پاکدشت(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی ادارۀ آموزش و پرورش پاکدشت از حضور این شهرستان در برنامۀ تابستانی «تابستان شاد» با ارئۀ 223 اثر خبر داد و گفت پاکدشت با ارائۀ 233 اثر رتبۀ نخست «تابستان شاد» استان تهران را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پاکدشت با ارائۀ 233  اثر رتبۀ نخست «تابستان شاد» استان تهران را کسب کرد

محمد اسدی، معاون پرورشی و فرهنگی ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، با اشاره به پایان طرح تابستان شاد در مدارس این شهرستان، گفت: پس از بررسی‌های نهایی، پاکدشت با تولید 233 اثر در رتبه اول و شهر جوادآباد با 115 اثر در جایگاه دوم شهرستان‌های استان تهران قرار گرفتند.
او در ادامه، ضمن نکوداشت یاد و نام شهدای ارزشمند دفاع مقدس، با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره، افزود: با توجه به شرایط پیچیده زندگی در عصر حاضر، نه تنها تشکیلات پیشتازان جایگاه و اهمیت خود را از دست نداده، بلکه نظر به اهداف و ماموریت‌های این نهاد در حوزه‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی، گروهی، فردی و افزایش مهارت‌های زندگی در اعضاء است و بیش از پیش استمرار، تقویت و توسعه یافته و دامنه فعالیت‌های آن احساس می‌شود.
معاون پروشی و فرهنگی ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، با اشاره به این که در این آئین، که زیبا جواهری، معاون تشکیلات سازمات دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران نیز حضور داشت، افزود: از 62 نفر از دانش‌آموزان پیشتاز و 21 نفر از معلمان مربیان پیشتاز که در امر تولید محتوای الکترونیکی پرورشی و فرهنگی شرکت کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.
او با اشاره به این که شهرستان پاکدشت در «جشنواره تابستان شاد» بسیار خوب حاضر شده، گفت: حضور شهرستان پاکدشت در این جشنواره به گونه‌ای است که از نظر کمی و کیفی با فاصله بسیار زیاد از مناطق دیگر، رتبه اول را کسب کرده است و بابت این حضور فعال و چشمگیر، از تک تک دانش‌آموزان، مربیان، مدیران، خانواده ها و مسئولین تشکر ویژه می‌کنم.

خبرنگار: امین کردبچه چنگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار